Управління соціального захисту

Про створення

Рішення про затвердження положенняzvit-stomatologiya-1-1.doczvit-liki-1-1.doc
zvit-liki-1-1_0.doc

Управління соціального захисту населення Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області.

Структура управління:

Адміністрація управління

Начальник управління – Рогова Маргарита Вікторівна

Головний спеціаліст – Шита Юлія Михайлівна

Спеціаліст І категорії – Нишенко Яна Володимирівна

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу – головний бухгалтер – Столяренко Катерина Євгенівна

Спеціаліст 1 категорії – Олексієнко Ольга Вікторівна

Відділ надання соціальних послуг

Заступник начальника управління – начальник відділу – Гарбуз Олена Володимирівна

Відділення соціальної підтримки сім’ї та молоді

Фахівець із соціальної роботи – Велика Юлія Олегівна

Фахівець із соціальної роботи – Гаврилюк Катерина Миколаївна

Фахівець із соціальної роботи – Касян Олег Анатолійович

Відділення соціальної допомоги вдома

Соціальні робітники/працівники

Контактна інформація:

Юридична адреса: вул. Бобрицька, 1, смт Велика Димерка, Броварський р-н, Київська обл., 07442. Фактична адреса: вул. Соборна, 15-А, смт Велика Димерка, Броварський р-н, Київська обл., 07442. Номер телефону +380957159725. Електронна пошта vsz_dymerka@ukr.net.

Інформація про діяльність Управління

Управління соціального захисту населення Великодимерської селищної ради подає інформацію про діяльніть на 2024 рік Управління соціального захисту населення.

Управління реалізує виконання 4 програм, а саме:

«З Турботою про кожного на 2022-2024 роки», відповідно до програми надається наступна матеріальна допомога:

  • Надавати матеріальну допомогу у вигляді продуктів харчування, побутової хімії та засобів гігієни особам, сім’ям з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах.

- Надавати матеріальну допомогу ветеранам війни (в т. ч. учасникам АТО, членам сімей загиблих в АТО, воїнам-інтернаціоналістам та інвалідам).

- Надавати одноразову матеріальну допомогу дітям з інвалідністю, дітям-сиротам, на придбання санаторно-курортних путівок.

- Надання одноразової допомоги особам з числа дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким виповнилося 18 років, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України ві 25.08.2005 № 832 «Про затвердження порядку надання одноразової допомоги дітям–сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування.

- Надавати одноразову матеріальну допомогу дітям та особам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування для вирішення соціально-побутових проблем.

- Надавати одноразову матеріальну допомогу тяжко хворим, онкохворим, хворим на рідкісні захворювання (орфанні).

- Надавати одноразову матеріальну допомогу громадянам, які втратили житлову (нежитлову) площу будинку чи іншої господарської споруди на території Великодимерської селищної територіальної громади внаслідок стихійного лиха, пожежі.

-Надавати одноразову матеріальну допомогу на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого (померлу).

-Надавати одноразову матеріальну допомогу на поховання невідомих громадян, знайдених на території Великодимерської селищної територіальної громади .

- Надавати одноразову матеріальну допомогу соціально незахищеним жителям громади, а саме: ветеранам війни, учасникам АТО, воїнам інтернаціоналістам, малозабезпеченим, особам з інвалідністю, які опинилися у складних життєвих обставинах у зв’язку із скрутним матеріальним становищем.

-Надавати пільги з послуг зв’язку пільговим категоріям громадян (Укрзалізниця).

-Відшкодовувати кошти Укрзалізниці за пільгове перевезення залізничним транспортом на приміських маршрутах пільгових категорій громадян.

- Відшкодовувати кошти АТ «Київоблгаз» Броварське відділення за пільги на житлово-комунальні послуги сім’ям загиблих в Афганістані та в АТО згідно соціальних нормативів в розмірі 50% .

-Відшкодовувати за комунальні послуги не працюючим пенсіонерам, а саме: Почесним громадянам Броварського району, які є жителями Великодимерської селищної територіальної громади.

-Виплачувати компенсацію фізичним особам, за надання соціальних послуг з урахуванням єдиного соціального внеску.

-Відшкодовувати кошти Укртелекому за пільги з послуг зв’язку, пільговим категоріям громадян.

-Відшкодовувати кошти на здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд один раз на рік окремим категоріям громадян згідно ст. 20 та ст. 21 Закону України «Про статус ї соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

-Надавати одноразову матеріальну допомогу ветеранам праці, учасникам АТО, учасникам бойових дій та інвалідам війни на придбання зазначеною категорією осіб санаторно-курортних путівок.

- Виплата орендної плати та відшкодування комунальних витрат власнику (балансоутримувачу) гуртожитка (хостела, готеля), що надає його в оренду Управлінню соціального захисту населення для тимчасового розміщення людей, які втратили (частково або повністю) житло внаслідок бойових дій на території Великодимерської селищної територіальної громади.

-Надавати одноразову матеріальну допомогу власнику житлового будинку Великодимерської селищної територіальної громади, у зв’язку з частковим пошкодженням житла, внаслідок бойових дій.

-Надавати одноразову матеріальну допомогу власнику житлового будинку Великодимерської селищної територіальної громади, у зв’язку з повним руйнуванням житла (81 % - 100 %) внаслідок бойових дій.

-Надавати одноразову матеріальну допомогу жителям Великодимерської селищної територіальної громади, які отримали поранення під час бойових дій.

-Відшкодовувати витрати на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни.

- Надавати одноразову матеріальну допомогу до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями особам з інвалідністю (І групи), та дітям з інвалідністю до 18 років.

-Надавати одноразову матеріальну допомогу громадянам, які зараховані для проходження служби до Збройних сил України

- Надавати одноразову матеріальну допомогу членам сім’ї загиблих військовослужбовців, які загинули під час проходження військової служби, пов’язаної з захистом України.

«Забезпечення пільгових категорій населення Великодимерської об’єднаної територіальної громади лікарськими засобами та медичними виробами на 2022-2024 роки», які включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081) у разі амбулаторного лікування, окремі категорії громадян згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.08. 1998 №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» відповідно до додатку 1 та додатку 2 до даної Постанови, окрім дітей віком від 0-6 років (виключення для дітей учасників АТО).

«Профілактика та лікування стоматологічних захворювань у дітей та окремих категорій дорослого населення Великодимерської селищної територіальної громади на 2024 рік». Основними напрямками діяльності та заходами Програми є:

- Невідкладна допомога до виведення з гострого стану надається усім жителям Великодимерської селищної територіальної громади.

- Профілактичні дії: огляд, санація порожнини рота, терапевтична та хірургічна стоматологічна допомога надається дитячому населенню Великодимерської громади без застосування високовартісних матеріалів.

- Терапевтична та хірургічна стоматологічна допомога у повному обсязі без застосування високовартісних матеріалів надається окремим категоріям населенням:

- ветеранам війни;

- учасникам бойових дій;

-допризовникам та призовникам.

- Ортопедична стоматологічна допомога з поновленням жувальної спроможності із застосуванням зубних протезів (штамповано-паяні незнімні протези, знімні пластинчаті протези суцільнолиті та пластмасові конструкції

протезів за медичними показаннями) надається дітям та окремим категоріям населення Великодимерської громади у повному обсязі:

- ветеранам війни;

- учасникам бойових дій;

-допризовникам та призовникам.

«Фінансова підтримка Броварської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста України на 2024 рік».

-Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» організовує ведення комісії відповідно до «Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів I-II групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов».

Напрямки роботи та основні функції опікунської ради, відповідно до покладених на неї завдань розглядає матеріали та готує пропозиції органу опіки та піклування стосовно таких питань:

- встановлення і припинення опіки та піклування;

- призначення помічника дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров'я не може самостійно здійснювати свої права;

- облік осіб, які потребують опіки чи піклування;

- нагляд за діяльністю опікунів, піклувальників та помічників дієздатних осіб;

- забезпечення влаштуванням непрацездатних осіб, які потребують опіки чи піклування;

- розгляд скарг на дії опікунів (піклувальників), помічників дієздатних осіб;

- захист особистих, житлових та майнових прав осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням;

- встановлення опіки над майном у передбачених законом випадках;

- участь у розгляді судами спорів, пов’язаних із захистом осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням;

- оформлення належних документів щодо особи підопічного та щодо майна, над яким установлюється опіка;

- охорони та збереження житла та майна підопічних і громадян визнаних безвісно відсутніми;

- відчуження житла, в тому числі квартир та житлових будинків, в інтересах осіб, які потребують опіки та піклування і дають відповідну згоду чи заперечення;

- іншої діяльності щодо забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки та піклування.

Управління складає акти встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду (далі - Положення) визначає механізм складання акту встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду (далі – акт) комісією. Механізм складання акту визначено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» (зі змінами).

Управління з 1 по 12 число щомісячно приймає та формує прихисток, відповідно до Постаноки КМУ від 19 березня 2022 р. № 333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб»

Приймається повідомлення з повним пакетом документів від власника домоволодіння, що прихистив ВПО на безоплатній основі. Повідомлення приймається з дня розміщення ВПО.

Відповідно до постанови кожен місяць з 01 по 05 число приймаються заяви (за минулий прожитий місяць) від власників домоволодінь на продовження розміщення ВПО та виплати компенсації.

Після отримання всіх заяв (заяви по старостинських округах приймають спеціалісти на місцях та передають в управління) з 06 по 12 число кожного місяця формується звіт в таблиці ексель для подальшої подачі до Департаменту соціального розвитку та ветеранської політики Київської обласної державної адміністрації.

Виплати компенсацій особам, що розмістили внутрішньо переміщених осіб, здійснюються за рахунок організацій, зокрема міжнародних, на підставі відповідних договорів.

Відповідно до Постанови КМУ від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі», управління проводить наступні роботи:

Акти проведення обстеження сім’ї,

Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи

Формування особової справи (заводиться паперовий швидкозшивач, підкріплюється повний пакет документів, пронумеровуються всі аркуші);

В програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» вносяться дані з акту обстеження та показників (Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи), перевіряється правильність внесених даних від спеціалістів старостинських округів та ЦНАПу.

Далі формується рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні. Рішення підписує начальник управління і відповідальний спеціаліст. Рішення друкується в двох екземплярах, один підшивається в справу, а інший видається заявнику. В разі призначення компенсації виплата проводиться щомісячно на протязі року.

Кожен місяць з 25 по 28 число формуються відомості на виплату, які підписуються електронним ключем начальником управління та бухгалтером і передаються на виплату в бухгалтерію.

Також, Управління веде облік осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи та дітей з обмеженими можливостями, чорнобильців, ВПО, учасників АТО та ветеранів війни, недієздатних осіб та осіб дієздатність яких обмежена, помічників дієздатних осіб, сім'ї СЖО, прийомні сім'ї, одинокі громадяни громади, особи старші 75+.

Управління здіснює виїзд та складає Акти обстеження житлово-побутових умов, а саме:

- для матеріальної допомоги на лікування;

- встановлення фактичного місця проживання особи;

- проведення обстеження сім’ї для встановлення факту догляду та сумісного проживання відповідно до Постанови №859 від 19 березня 2022 р;

- акти обстеження для призначення субсидії, пільг на комунальні послуги.

Інформація про відділ надання соціальних послуг

У Відділі утворено такі структурні підрозділи:

Відділення соціальної підтримки сім’ї та молоді (проведення соціальної роботи з особами/сім’ями, зокрема інформаційно-просвітницька, соціально-профілактична робота, оцінювання потреб осіб/сімей у соціальних послугах, організація надання їм соціальних послуг шляхом ведення випадку, моніторинг надання соціальних послуг Відділом, соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу, соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування таких покарань);

відділення соціальної допомоги вдома (надання соціальних послуг догляду вдома особам/сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання/перебування).

Начальник відділу:

1) організовує роботу Відділу, персонально відповідає за виконання завдань Відділу, визначає ступінь відповідальності працівників;

2) здійснює контроль за повнотою та якістю надання соціальних послуг особам/сім’ям відповідно до державних стандартів і нормативів;

3) забезпечує своєчасне подання звітності про роботу Відділу;

4) розробляє і подає на затвердження начальнику Управління проект положення про відділ, внесення до нього змін і доповнень;

5) затверджує посадові інструкції працівників Відділу;

6) Затверджує положення про структурні підрозділи Відділу;

7) координує діяльність структурних підрозділів Відділу;

8) подає пропозиції щодо призначення в установленому порядку на посаду і звільнення з посади працівників відділу;

9) видає відповідно до компетенції накази та розпорядження, організовує та контролює їх виконання;

10) забезпечує проведення атестації працівників в Порядку, визначеному законодавством, сприяє підвищенню кваліфікації працівників Відділу;

11) проводить особистий прийом громадян з питань, що належить до компетенції Віділу.

ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ ВІДДІЛЕНЬ ВІДДІЛУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Відділення соціальної допомоги вдома

Відділення соціальної допомоги вдома ВНСП утворюється для надання соціальних послуг за місцем проживання/перебування одиноким – громадянам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з частковою втратою рухової активності (мають III, IV, V групи рухової активності) та потребують сторонньої допомоги, надання соціальних послуг в домашніх умовах згідно з медичним висновком, а саме:

∙ похилого віку;

∙ інвалідів (які досягли 18-річного віку), крім інвалідів унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності";

∙ хворих (з числа одиноких осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці).

Відділення не здійснює надання соціальних послуг громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

Відділення соціальної допомоги вдома надає відповідно до державних стандартів соціальних послуг такі послуги:

1) догляд вдома;

Кількість громадян, яких повинен обслуговувати соціальний працівник, соціальний робітник, обсяг їх роботи визначає начальник УСЗН з урахуванням стану здоров'я громадянина, який обслуговується, його віку, рівня рухової активності, здатності до самообслуговування, місця та умов проживання, наявності транспортного сполучення, інших факторів, що можуть вплинути на якість надання соціальних послуг (один соціальний робітник обслуговує шістьох громадян у сільській (приміській) місцевості, інших місцевостях, що не мають транспортного сполучення, у приватному або державному секторі без комунальних зручностей і десять громадян у містах з комунальними зручностями; один соціальний робітник обслуговує двох непрацездатних громадян, яким установлена V група рухової активності).

На кожного громадянина, якого обслуговує відділення соціальної допомоги вдома, ведеться особова справа, в якій міститься:

1) письмова заява громадянина;

2) медичний висновок про не здатність до самообслуговування, потребу в постійній сторонній допомозі та догляді в домашніх умовах;

3) карта визначення індивідуальних потреб отримувача соціальних послуг.

4) один примірник договору, укладеного громадянином і УСЗН;

5) довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

6) інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації або виконавчого органу відповідної ради шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру;

7) копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);

8) копія наказу про здійснення (припинення) надання соціальних послуг;

9) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за встановленням диференційованої плати за надання соціальних послуг;

10) індивідуальний план надання соціальної послуги;

11) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб).

4.1.11. На підставі даних карти визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та медичного висновку складається індивідуальний план надання соціальної послуги, після чого між громадянином і Управлінням соціального захисту населення, Великодимерської селищної ради укладається договір, в якому зазначаються зміст та обсяг послуги, строки надання соціальної послуги відділенням соціальної допомоги вдома, інші умови.

Відділення соціальної допомоги вдома згідно з умовами договору, затвердженим графіком роботи та індивідуальним планом надання соціальної послуги з догляду вдома надає соціальну послугу з догляду вдома постійно (III група рухової активності - два рази на тиждень, IV - три рази, V - п’ять разів), організовує надання передбачених договором послуг, контролює їх якість, визначає додаткові потреби, вживає заходів до їх задоволення.

4.2. Відділення соціальної підтримки сім’ї та молоді

Відділення соціальної підтримки сім’ї та молоді відділу надання соціальних послуг (далі – відділення допомоги сім’ї ) утворюється для проведення соціальної роботи зі сім’ями та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.

Відділення допомоги сім’ї у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, іншими нормативно-правовими актами з питань сім’ї, дітей та молоді, а також цим Положенням.

Відділення допомоги сім’ї надає послуги на безоплатній основі.

Основними завданнями відділення допомоги сім’ї є:

∙ проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;

∙ виявлення сімей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

∙ здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;

∙ забезпечення взаємодії із структурними підрозділами Великодимерської селищної ради, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.

Відділення відповідно до покладених на нього завдань:

1) здійснює заходи щодо:

  • виявлення та обліку осіб, сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги:
  • прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, опікуни, піклувальники;
  • особи з числа випускників інтернатних закладів;
  • особи (у тому числі неповнолітнім), звільнені з установ виконання покарань, засудженим без позбавлення волі, які перебувають під слідством чи на обліку, як правопорушники; особи/сім’ї, які зазнали жорстокості та насильства, постраждали від торгівлі людьми, залучалися до найгірших форм дитячої праці; особи, які скоїли жорстокість та насильство;
  • особи/сім’ї з проблемами вживання психоактивних речовин та залежностей;
  • сім’ї у яких проживають діти до встановлення ВІЛ-статусу, один із членів сім’ї має позитивний ВІЛ-статус або члени сім’ї страждають на хворобу, зумовлену ВІЛ;
  • внутрішньо переміщені особи.
  • соціального супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу, а також соціального супроводу дітей, які перебувають під опікою, піклуванням;
  • інформування населення про соціальні послуги, які надаються відповідно до законодавства;

2) проводить оцінку потреб сім’ї та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, визначає соціальні послуги та методи соціальної роботи, забезпечує психологічну підтримку;

3) надає сім’ям і молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, соціальні послуги з:

  • соціального супроводу;
  • консультування;
  • інформування;
  • соціальної профілактики.
  • За результатами оцінки потреб центр надає послуги з:
  • соціального супроводу сімей, в яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;
  • кризового та екстреного втручання;
  • представництва інтересів;
  • посередництва (медіації);

4) забезпечує соціальний патронаж молодих осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, а також звільнених від подальшого відбування зазначених видів покарань на підставах, передбачених законом, за повідомленням структурного підрозділу з питань соціального захисту населення;

5) впроваджує новітні соціальні технології, спрямовані на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин;

7) узагальнює на місцевому рівні статистичні дані та готує інформаційно-аналітичні матеріали стосовно проведеної соціальної роботи, які подає органу, який його утворив;

8) співпрацює з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, навчальними закладами, закладами охорони здоров’я, територіальними структурними підрозділами Національної поліції.

9) дотримується державних стандартів і нормативів під час проведення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;

10) забезпечує захист персональних даних сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;

11) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.

Наразі у відділенні соціальної допомоги вдома на соціальному обслуговуванні знаходиться 122 одиноких осіб та у відділенні соціальної підтримки сім’ї та молоді під соціальним супроводом знаходиться 30 сімей, які знаходяться в складних життєвих обставинах і 5 прийомних сімей.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності забезпечує виконання покладених на нього наступних завдань:

  • Підготовка платіжних документів, договорів, актів та ін. первинних документів відповідно до порядку казначейського обслуговування та вимог законодавства;
  • Виплата матеріальної допомоги згідно рішень та протоколів Великодимерської селищної ради;
  • Публікація інформації через електронний Майданчик в системі ПРОЗОРО з метою організації та проведення процедур закупівель;
  • Оприлюднення змін до річного плану закупівель та звітів про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
  • Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності щодо запобігання виникнення кредиторської заборгованості;
  • Проведення обліку витрат бензину згідно подорожніх листів та норм використання службового автомобіля;
  • Листування з фінансовими органами, банками, підприємствами, установами та організаціями;
  • Контроль за виконання розпоряджень з фінансових питань, дотримання бюджетного законодавства, за веденням видатків по місцевих програмах, які фінансуються з місцевого бюджету;
  • Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, відповідно до рішень виконавчого комітету селищної ради, своєчасне відображення в бухгалтерському обліку;
  • Вивчення законодавчих змін з питань бухгалтерського обліку та підвищення професійного рівня;
  • Відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
  • На основі даних бухгалтерського обліку забезпечує складання фінансової та бюджетної звітності управління та подання її до контролюючих органів у встановлені строки;

Поділитися: