Управління соціального захисту

Протокол 1. Засідання конкурсної комісії з розподілу коштів місцевого бюджету

Про створення

Рішення про затвердження положенняzvit-stomatologiya-1-1.doczvit-liki-1-1.doc
zvit-liki-1-1_0.doc

Управління соціального захисту населення Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області

Структура управління:

1. Адміністрація управління

Начальник управління – Рогова Маргарита Вікторівна

Головний спеціаліст – Шита Юлія Михайлівна

Спеціаліст І категорії – Нишенко Яна Володимирівна

2. Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу – головний бухгалтер – Столяренко Катерина Євгенівна

Спеціаліст 1 категорії – Олексієнко Ольга Вікторівна

Водій – Рогальський Валерій Васильович

3. Відділ з питань ветеранської політики

Заступник начальника управління – начальник відділу – Гарбуз Олена Володимирівна

Спеціаліст 1 категорії – Шаповал Вероніка Романівна

Контактна інформація:

Юридична адреса: вул. Бобрицька, 1, селище Велика Димерка, Броварський р-н, Київська обл., 07442.

Фактична адреса: вул. Соборна, 15-Г, селище Велика Димерка, Броварський р-н, Київська обл., 07442.

Номер телефону +380957159725. Електронна пошта vsz_dymerka@ukr.net.

Графік роботи: Пн-Чт з 08:00 до 17:00, обідня перерва з 13:00 до 13:45

Пт з 08:00 до 15:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45

Сб-Нд вихідні

Адміністрація Управління реалізує виконання 4 програм, а саме:

  1. З Турботою про кожного на 2025-2027 роки», відповідно до програми надається наступна матеріальна допомога:
  • Надавати допомогу у вигляді продуктів харчування, побутової хімії та засобів гігієни особам, сім’ям з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу дітям з інвалідністю, дітям-сиротам, на придбання санаторно-курортних путівок.
  • Надання одноразової допомоги особам з числа дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким виповнилося 18 років, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2005 № 832 «Про затвердження порядку надання одноразової допомоги дітям–сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу тяжко хворим, онкохворим, хворим на рідкісні захворювання (орфанні).
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу громадянам, які втратили житлову (нежитлову) площу будинку чи іншої господарської споруди на території Великодимерської селищної територіальної громади внаслідок стихійного лиха, пожежі.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу на поховання виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого (померлу).
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу на поховання невідомих громадян, знайдених на території Великодимерської селищної територіальної громади.
  • Надавати пільги з послуг зв’язку пільговим категоріям громадян (Укрзалізниця).
  • Відшкодовувати кошти Укрзалізниці за пільгове перевезення залізничним транспортом на приміських маршрутах пільгових категорій громадян.
  • Відшкодовувати за комунальні послуги не працюючим пенсіонерам, а саме: Почесним громадянам Броварського району, які є жителями Великодимерської селищної територіальної громади.
  • Виплачувати компенсацію фізичним особам, за надання соціальних послуг з урахуванням єдиного соціального внеску.
  • Відшкодовувати кошти Укртелекому за пільги з послуг зв’язку, пільговим категоріям громадян.
  • Відшкодовувати кошти на здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд один раз на рік окремим категоріям громадян згідно ст. 20 та ст. 21 Закону України «Про статус ї соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу ветеранам-інвалідам війни на придбання зазначеною категорією осіб санаторно-курортних путівок.
  • Виплата орендної плати та відшкодування комунальних витрат власнику (балансоутримувачу) гуртожитка (хостела, готеля), що надає його в оренду Управлінню соціального захисту населення для тимчасового розміщення людей, які втратили (частково або повністю) житло внаслідок бойових дій на території Великодимерської селищної територіальної громади.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу власнику житлового будинку Великодимерської селищної територіальної громади, у зв’язку з частковим пошкодженням житла, внаслідок бойових дій.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу власнику житлового будинку Великодимерської селищної територіальної громади, у зв’язку з повним руйнуванням житла (81 % - 100 %) внаслідок бойових дій.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями особам з інвалідністю (І групи), та дітям з інвалідністю до 18 років.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу жителям Великодимерської селищної територіальної громади, які отримали поранення під час бойових дій.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу громадянам, які зараховані для проходження служби до Збройних сил України.
  • Надавати одноразову матеріальну допомогу членам сім’ї загиблих військовослужбовців, які загинули під час проходження військової служби, пов’язаної з захистом України.
  1. «Забезпечення пільгових категорій населення Великодимерської об’єднаної територіальної громади лікарськими засобами та медичними виробами на 2025-2027 роки», які включені до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081) у разі амбулаторного лікування, окремі категорії громадян згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.08. 1998 №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» відповідно до додатку 1 та додатку 2 до даної Постанови, окрім дітей віком від 0-6 років (виключення для дітей учасників АТО).
  2. «Профілактика та лікування стоматологічних захворювань у дітей та окремих категорій дорослого населення Великодимерської селищної територіальної громади на 2025-2027 роки». Основними напрямками діяльності та заходами Програми є:
  • Невідкладна допомога до виведення з гострого стану надається усім жителям Великодимерської селищної територіальної громади.
  • Профілактичні дії: огляд, санація порожнини рота, терапевтична та хірургічна стоматологічна допомога надається дитячому населенню Великодимерської громади без застосування високовартісних матеріалів.
  • Терапевтична та хірургічна стоматологічна допомога у повному обсязі без застосування високовартісних матеріалів надається окремим категоріям населенням:

- ветеранам війни;

- учасникам бойових дій;

- допризовникам та призовникам.

  • Ортопедична стоматологічна допомога з поновленням жувальної спроможності із застосуванням зубних протезів (штамповано-паяні незнімні протези, знімні пластинчаті протези суцільнолиті та пластмасові конструкції протезів за медичними показаннями) надається дітям та окремим категоріям населення Великодимерської громади у повному обсязі:

- ветеранам війни;

- учасникам бойових дій;

- допризовникам та призовникам.

  1. «Фінансова підтримка Броварської міськрайонної організації Товариства Червоного Хреста України на 2025 рік».

Опікунська рада

Напрямки роботи та основні функції опікунської ради, відповідно до покладених на неї завдань розглядає матеріали та готує пропозиції органу опіки та піклування стосовно таких питань:

- встановлення і припинення опіки та піклування;

- призначення помічника дієздатної фізичної особи, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права;

- облік осіб, які потребують опіки чи піклування;

- нагляд за діяльністю опікунів, піклувальників та помічників дієздатних осіб;

- забезпечення влаштуванням непрацездатних осіб, які потребують опіки чи піклування;

- розгляд скарг на дії опікунів (піклувальників), помічників дієздатних осіб;

- захист особистих, житлових та майнових прав осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням;

- встановлення опіки над майном у передбачених законом випадках;

- участь у розгляді судами спорів, пов’язаних із захистом осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням;

- оформлення належних документів щодо особи підопічного та щодо майна, над яким установлюється опіка;

- охорони та збереження житла та майна підопічних і громадян визнаних безвісно відсутніми;

- відчуження житла, в тому числі квартир та житлових будинків, в інтересах осіб, які потребують опіки та піклування і дають відповідну згоду чи заперечення;

- іншої діяльності щодо забезпечення прав та інтересів повнолітніх осіб, які потребують опіки та піклування.

Відповідно до Постанов КМУ від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» та від 06 жовтня 2021 р. № 1040 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі», управління проводить наступні дії:

Акти проведення обстеження сім’ї (для постанови №859),

Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи (для постанови №859).

Формування особової справи (заводиться паперовий швидкозшивач, підкріплюється повний пакет документів, пронумеровуються всі аркуші);

В програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» вносяться дані, перевіряється правильність внесених даних від спеціалістів старостинських округів та ЦНАПу.

Формується рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні (для постанови №859). Рішення підписує начальник управління і відповідальний спеціаліст. Рішення друкується в двох екземплярах, один підшивається в справу, а інший видається заявнику. В разі призначення компенсації виплата проводиться щомісячно на протязі року.

Формується договір про надання соціальних послуг з догляду на професійній основі (для постанови № 1040). Договір друкується в трьох екземплярах. Кожного місяця надавач соціальної послуги приносить підписаний акт про надані соціальні послуги з догляду на професійній основі.

Кожен місяць з 01 по 03 число формуються відомості на виплату, які підписуються електронним ключем начальником управління та бухгалтером і передаються на виплату в бухгалтерію.

Відповідно до Постанови КМУ від 16 травня 2024 р. № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» утворена Комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду.

Під час своєї роботи комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду:

відвідує місце проживання особи, за якою здійснюється постійний догляд, зазначене у заяві військовозобов’язаного, для встановлення факту здійснення постійного догляду;

перевіряє відомості щодо наявності/відсутності інших осіб, які здійснюють постійний догляд за особою, зазначеною в заяві, зокрема інформацію щодо наявних прийнятих структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, міських держадміністрацій (військових адміністрацій), виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад рішень про надання соціальних послуг з догляду за особою, за якою здійснює догляд військовозобов’язаний, за її задекларованим/зареєстрованим місцем проживання.

За результатами роботи комісія із встановлення факту здійснення особою постійного догляду складає та надає військовозобов’язаному акт про встановлення факту здійснення особою постійного догляду (додаток 8).

Відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 1995 р. № 57 «Про затвердження Правил перетинання державного кордону громадянами України» утворена Комісія із встановлення факту здійснення догляду.

Під час своєї роботи комісія із встановлення факту здійснення догляду:

відвідує місце проживання особи, за якою здійснюється догляд, зазначене у заяві, для встановлення факту здійснення догляду;

За результатами роботи комісія із встановлення факту здійснення догляду складає та акт про встановлення факту здійснення догляду для перетину кордону.

Також, Управління веде облік осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи, дітей з інвалідністю, чорнобильців, ветеранів війни, недієздатних осіб та осіб дієздатність яких обмежена, помічників дієздатних осіб.

Управління здійснює виїзди та складає в селищі Велика Димерка Акти обстеження житлово-побутових умов, а саме:

- для матеріальної допомоги на лікування;

- встановлення фактичного місця проживання особи;

- проведення обстеження сім’ї для встановлення факту догляду та сумісного проживання відповідно до Постанови № 859 від 19 березня 2022 р;

- акти обстеження для призначення субсидії, пільг на комунальні послуги.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності забезпечує виконання покладених на нього наступних завдань:

  • Підготовка платіжних документів, договорів, актів та ін. первинних документів відповідно до порядку казначейського обслуговування та вимог законодавства;
  • Виплата матеріальної допомоги згідно рішень та протоколів Великодимерської селищної ради;
  • Публікація інформації через електронний Майданчик в системі ПРОЗОРО з метою організації та проведення процедур закупівель;
  • Оприлюднення змін до річного плану закупівель та звітів про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
  • Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності щодо запобігання виникнення кредиторської заборгованості;
  • Проведення обліку витрат бензину згідно подорожніх листів та норм використання службового автомобіля;
  • Листування з фінансовими органами, банками, підприємствами, установами та організаціями;
  • Контроль за виконання розпоряджень з фінансових питань, дотримання бюджетного законодавства, за веденням видатків по місцевих програмах, які фінансуються з місцевого бюджету;
  • Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, відповідно до рішень виконавчого комітету селищної ради, своєчасне відображення в бухгалтерському обліку;
  • Вивчення законодавчих змін з питань бухгалтерського обліку та підвищення професійного рівня;
  • Відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
  • На основі даних бухгалтерського обліку забезпечує складання фінансової та бюджетної звітності управління та подання її до контролюючих органів у встановлені строки.

Відділ з питань ветеранської політики забезпечує виконання покладених на нього наступних завдань:

  1. Підготовка пропозицій до проектів місцевих програм з питань державної ветеранської політики.
  2. Забезпечення реалізації державної ветеранської політики, а саме з питань:
  • соціального захисту ветеранів та членів їх сімей, зокрема забезпечення психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, зайнятості, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці, а також санаторно-курортним лікуванням, житлом;
  • переходу від військової служби до цивільного життя військовослужбовців, які звільняються або звільнені із військової служби з числа ветеранів війни;
  • вшанування пам’яті ветеранів;
  • популяризації та забезпеченню формування позитивного образу ветерана у суспільстві.
  1. Забезпечення прав і свобод ветеранів та членів сімей ветеранів.
  2. Виконання державних, регіональних і місцевих програм з питань державної ветеранської політики.
  3. Забезпечення реалізації державної політики у сфері залучення ветеранів війни до утвердження української національної та громадянської ідентичності, у тому числі через реалізацію заходів національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання.
  4. Визначення потреб ветеранів та членів їх сімей на території громади, внесення пропозицій щодо задоволення таких потреб селищному голові.
  5. Розроблення за результатами аналізу потреб ветеранів та членів сімей ветеранів відповідних місцевих програм з питань ветеранської політики, визначення завдань та заходів з їх реалізації, спрямованих на задоволення виявлених потреб ветеранів та членів сімей ветеранів, визначення джерел фінансування таких програм.
  6. Подання пропозицій селищному голові під час формування проекту бюджету громади щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм розвитку та підтримки ветеранів та членів їх сімей.
  7. Організація роботи з визначення потреб громади у заходах розвитку та підтримки, соціальних послугах для ветеранів та членів їх сімей, підготовка та подання пропозицій селищному голові.
  8. Сприяння волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги ветеранам та членам їх сімей.
  9. Здійснення аналізу ефективності проведення у громаді роботи з підготовки до повернення ветеранів, заходів спрямованих на попередження потрапляння їх у складні життєві обставини, та прогнозування їх потреб у підтримці.
  10. Участь в організації надання соціальних послуг і проведення соціальної роботи на території громади шляхом надання пропозицій, визначених на основі потреб ветеранів та членів сімей ветеранів.
  11. Участь у інформаційному та методичному забезпеченні надання адміністративних послуг для ветеранів та членів сімей ветеранів через центр надання адміністративних послуг.
  12. Проведення моніторингу надання ветеранам та членам сімей ветеранів послуг, пільг та соціальних гарантій відповідно до закону, участь у проведенні оцінювання якості їх надання згідно з відповідними стандартами, оприлюднення результатів такого моніторингу.
  13. Забезпечує збирання, накопичення, реєстрацію та зберігання в електронному кабінеті інформаційно-комунікаційної системи Єдиному державному реєстрі ветеранів війни, інформації про ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких осіб та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
  14. Взаємодія з заінтересованими органами, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, у тому числі із громадськими та іншими організаціями, волонтерами та благодійниками у питаннях соціального захисту ветеранів та членів сімей ветеранів, реалізації прав таких осіб та їхньої реінтеграції у громади, спільноти та родини;
  15. Розміщення інформації у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я, про права, перелік послуг, пільг та соціальних гарантій для ветеранів та членів сімей ветеранів, перелік документів, необхідних для їх отримання, порядок та спосіб подання необхідних документів, інформації про умови чи підстави їх отримання, розмір пільг, можливі способи отримання відповіді (результату), акти законодавства, що регулюють питання реалізації прав, отримання послуг, пільг і соціальних гарантій ветеранами та членами сімей ветеранів.
  16. Забезпечення налагодження комунікації між ветеранами, членами сімей ветеранів, членами сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членами сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та суб’єктами надання публічних послуг, формування пропозицій щодо удосконалення якості їх надання.
  17. Прийом громадян з питань ветеранської політики, розгляд запитів на доступ до публічної інформації з питань, що належать до компетенції Відділу.
  18. Опрацювання запитів і звернень народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад з питань, що належать до компетенції Відділу.

Відповідно до Постанови КМУ від 19 жовтня 2016 р. № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» організовує ведення комісії відповідно до «Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей»

Поділитися: