Безоплатна правова допомога

Про що зобов’язані повідомляти внутрішньо-переміщені особи органи соціального населення?!

ВПО ЗОБОВ’ЯЗАНІ повідомляти органи соціального захисту населення щодо наступних обставин:

➡️у разі повернення до покинутого постійного місця проживання не пізніш як за три дні до від’їзду або протягом трьох днів після повернення до покинутого постійного місця проживання;

➡️про зміну місця проживання протягом 10 днів з дня прибуття до нового місця проживання.

Зазначені повідомлення можна подати через Єдиний портал «Дія», який також дозволяє за потреби знати особу внутрішньо переміщених осіб – стасувати статус ВПО.

☝️ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

У разі зміни місця фактичного перебування, особа, яка має статус ВПО має можливість змінити обслуговуючий орган соціального захисту, шляхом внесення відповідної інформації через портал «Дія».

⁉️Як змінити адресу реєстрації ВПО в Дії:

1️⃣Натисніть на меню своєї довідки ВПО в застосунку.

2️⃣Оберіть “Змінити адресу фактичного проживання”.

3️⃣Перегляньте опис послуги і натисніть “Почати”.

4️⃣Укажіть адресу свого поточного місця перебування.

5️⃣Підтвердіть своє місце перебування за допомогою геолокації (це підтвердження на один раз).

6️⃣Направити заяву на розгляд.

7️⃣Ваша заява буде опрацьована протягом 15 хвилин.

8️⃣Ви отримаєте сповіщення про її опрацювання. Після цього дані зміняться у вашій довідці в Дії.

⚠️Змінити місце реєстрації ВПО можуть ті переселенці, які мають довідку ВПО в Дії. Для цього необхідно фізично перебувати на місці нової реєстрації, щоб підтвердити геолокацію.

⁉️Як знятись з обліку ВПО в Дії:

1️⃣Натисніть на меню своєї довідки ВПО в застосунку.

2️⃣Оберіть Скасувати статус ВПО.

3️⃣Перегляньте опис послуги і натисніть Почати.

4️⃣Направити заяву на розгляд.

5️⃣Ваша заява буде опрацьована протягом 15 хвилин.

6️⃣Ви отримаєте сповіщення про її опрацювання. Після цього довідка ВПО зникне з вашої Дії.

📝Консультацію підготувала завідувач сектору "Броварське бюро правової допомоги" - Марина Губська.

☎️Єдиний номер контактного центру системи безоплатної правової допомоги

📞0 800 213 103

✅Також додатково повідомляємо, що отримати правову допомогу можливо дистанційно:

🟢у кабінеті клієнта на сайті системи БПД https://cabinet.legalaid.gov.ua/

🟢скористатися мобільним застосунком «Безоплатна правова допомога», завантаживши його через Google Play чи App Store за посиланням https://bit.ly/3hwwgqR або завантажити мобільний застосунок «Твоє право» за посиланням https://bit.ly/3iorbkE

🟢у месенджерах Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html та Вайбер http://legalaid.gov.ua/viber.html

🟢правові консультації також можна переглядати на довідково-інформаційній платформі правових консультацій WikiLegalAid за посиланням wiki.legalaid.gov.ua

#БПД #ПравоваДопомога #LegalAid

Поділитися:

Актуальні новини
21.11.2024 15:20
Великодимерська громада увійшла до пілотного проєкту програми «Демократичне відновлення України»!
Наша громада одна з трьох у Київській області пройшла конкурсний відбір до проєкту, який реалізується Асоціацією міст України спільно з Вестмінстерською фундацією за демократію (WFD). В результаті…
20.11.2024 14:58
000 днів від початку повномасштабного вторгнення –патріотичний захід присвячений незламності українського народу відбувся у Гоголеві.
У місцевому будинку культури зібрались військовослужбовці, місцеві жителі, управлінці громади та родичі загиблих Героїв, аби віддати шану незламності духу захисників України. Для присутніх свою…
20.11.2024 14:40
Військові 3-ї окремої штурмової бригади висловили подяку Великодимерській громаді
«Завдяки цій допомозі бійці нашої бригади зможуть знищити ще більше ворогів». Військові 3-ї окремої штурмової бригади висловили подяку Великодимерській громаді. За гроші,виділені шляхом субвенції…
20.11.2024 09:39
«Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». У Великодимерській громаді відбувся інформаційно-просвітницький захід.
«Родина для кожної дитини: розвиток сімейного патронату». У Великодимерській громаді відбувся інформаційно-просвітницький захід. Спікеркою була регіональна координаторка Проєкту «Родина для кожної…