ДТЕК: про зняття показників та як відрізнити фахівців від шахраїв

19.10.2021
16:44

Достовірні покази — коректні нарахування: ДТЕК Київські регіональні електромережі пояснив навіщо знімає контрольні дані електролічильників

Київська область, 19 жовтня 2021

Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі періодично знімають покази лічильників у клієнтів і передають їх постачальнику електроенергії. Роблять це, щоб у квитанціях на оплату від постачальника були коректні нарахування плати за спожиту електроенергію. Компанія закликає клієнтів надавати доступ до приладів обліку, які знаходяться в приватних будинках та квартирах і нагадує, як відрізнити справжнього фахівця від шахрая.

Електролічильники найчастіше розташовані всередині помешкань клієнтів – квартир та приватних будинків, рідше – в місцях загального користування: на міжсходових прольотах, вуличних електроопорах, тощо. Щоб зафіксувати покази електролічильника, фахівцям ДТЕК Київські регіональні електромережі потрібен доступ до них. І якщо з розміщеними у вільному доступі приладами обліку проблем не буває, то з тими, що знаходяться безпосередньо у квартирі або будинку, іноді виникають складнощі — господарі можуть не допускати до них фахівців компанії.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні стандарти обслуговування. Щоб клієнтам було зручно користуватися послугами ДТЕК Київські регіональні електромережі, а нарахування за їх використання були коректними, під час візиту фахівці компанії проводять огляд цілісності лічильників і контрольне зняття показів. Завдяки цьому ми отримуємо реальну картину електроспоживання, а клієнти коректні суми нарахувань у квитанціях на оплату від постачальника електроенергії. Однак це не позбавляє клієнта обов'язку щомісяця передавати покази лічильника» розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Компанія радить клієнтам допускати фахівців до електролічильників, які розміщенні у квартирах, будинках та на територіях домогосподарств. Якщо цього не робити, то в результаті клієнт може отримати некоректні нарахування від постачальників електроенергії. До того ж, недопуск представника оператора системи розподілу до приладу обліку — пряме порушення Правил роздрібного ринку електроенергії. Це може стати підставою для припинення надання послуги з електропостачання.

Фахівці ДТЕК здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення співробітника компанії. За першою вимогою він повинен пред’явити його клієнту. Спеціалісти оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг і не приймають плату від клієнтів за надані послуги.

Контрольні зняття показів лічильників, згідно із законодавством, повинні проводитися не рідше одного разу на пів року. Під час їх проведення фахівець також оглядає прилад обліку: звіряє номер, перевіряє цілісність корпусу і пломб, звертає увагу на наявність/відсутність дооблікових приєднань.

Коротке відео, що входить до обов’язків спеціаліста, який знімає контрольні покази лічильника можна подивитися за посиланням.

Поділитися:

Актуальні новини
06.11.2025 15:43
Уряд розширив можливості компенсації витрат за гуманітарне розмінування земель сільськогосподарського призначення
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову від 10 жовтня 2025 р. № 1301, якою внесено зміни до Порядку використання коштів державного бюджету для компенсації витрат на гуманітарне розмінування…
06.11.2025 15:30
Безкоштовний 5-денний навчальний курс «Інструменти штучного інтелекту для мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП)
Громадська організація «Імпакт Україна» за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та Уряду Японії реалізує проєкт «ІМПАКТ: Інклюзивний розвиток бізнесу на…
05.11.2025 16:47
Місцевий план управління відходами Великодимерської селищної територіальної громади
Місцевий план управління відходами (МПУВ) – документ державного планування, що розробляється на виконання пункту 1 частини другої статті 26 Закону України «Про управління відходами», відповідно…
05.11.2025 16:45
Запрошуємо долучитися до «Місяця цифрової грамотності»
Запрошуємо долучитися до «Місяця цифрової грамотності» — щорічної ініціативи, спрямованої на вдосконалення цифрових навичок українців. Ця кампанія має на меті популяризувати цифрову грамотність та…