Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Послуга доступна для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, які авторизувалися в особистому кабінеті на ньому за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Це сучасне нововведення дозволяє громадянам, не виходячи з дому, отримувати такі електронні документи:
- довідку про доходи пенсіонера(загальний розмір призначеної пенсії);
- довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій,що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
- витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням.
Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.