13 серпня у приміщенні селищної ради Великодимерської ОТГ відбулася зустріч з уповноваженими спеціалістами Програми «U-LEAD з Європою», метою якої є знайомство з громадою та вивчення питання щодо надання допомоги у створенні Центру надання адміністративних послуг. Слід відзначити, що Великодимерська ОТГ стала переможцем 4 раунду відбору для затвердження кандидатами в учасники Програми за видами допомоги «Інституційна допомога, навчання персоналу, підвищення його кваліфікації, допомога у роботі з мешканцями».
Виконуюча обов’язки селищного голови Катерина Прянішнікова ознайомила з роботою структурних відділів виконавчого комітету. Далі зустріч продовжилася в залі засідань. Катерина Валеріївна цікаво і змістовно презентувала Великодимерську селищну раду. До уваги представників Програми «U-LEAD з Європою» – представлено фільм, присвячений річниці створення ОТГ. Начальник фінансового управління селищної ради Оксана Косенко подала звіт з виконання селищного бюджету за перше півріччя 2019 року. Начальник відділу з питань реєстрації актів цивільного стану та місця проживання Ніна Радченко доповіла про кількість послуг, які можуть отримати жителі громади, звернувшись до виконавчого комітету.
У свою чергу, регіональний координатор Петро Макаренко поділився досвідом роботи з громадами у створенні Центрів надання адміністративних послуг. Ознайомив з вимогами, які потрібно буде виконати для подальшої співпраці і позитивного кінцевого результату – відкриття ЦНАПу для потреб жителів Великодимерської об’єднаної територіальної громади.
Упродовж дня всі разом опрацьовували всі важливі аспекти. У подальшому за результатами зустрічі, врахувавши спроможність громади, зокрема й фінансову, буде складено детальне технічне завдання для створення адмінцентру із зобов’язаннями Програми і громади, що створюватиметься на основі даного візиту, подальшої роботи аналітиків, спеціалістів із інституційного створення ЦНАПів, фахівців з дизайну та фахівців архітекторів-проектувальників.
Технічне завдання складатиметься з Інституційної частини: визначення переліку послуг; форми та моделі ЦНАПу; кількості персоналу та проведення необхідних тренінгів, а також фізичної частини: детального опису приміщення, включно з зонуванням ЦНАП, переліком ремонтно-будівельних робіт, специфікацією меблів та техніки. Тож, всі сподіваються на позитивний результат, як проведення зустрічі, так і подальшої співпраці.