ПрАТ «Київобленерго» з 1 січня 2019 року є оператором системи розподілу, який забезпечує якість і надійність електропостачання, управляє системою розподілу, експлуатує і ремонтує електричні лінії, підстанції, займається питаннями приєднання споживачів до електромереж і заявок з обмеження електропостачання, встановлює лічильники електроенергії і фіксує їх покази. Щоб поліпшити якість обслуговування клієнтів з цих питань, ПрАТ «Київобленерго» розширив способи комунікації і оновив контактні лінії свого кол-центру.
З 20 лютого 2020 року зв’язатись з ПрАТ «Київобленерго» мешканці області зможуть за новим номером телефону оператора Київстар: (067)495-70-40. Клієнти зможуть обрати спосіб зв’язку зручніший для них: стаціонарний або мобільний номер телефону. За цим телефоном можна залишити заявку, проконсультуватися з питань послуг, які надає Оператор системи розподілу електроенергії, а також звірити покази лічильників. Акцентуємо увагу: стаціонарний номер кол-центру (044) 459-07-40 також працюватиме в звичному режимі – цілодобово та без вихідних. Незабаром ще з’явиться мобільний номер оператора УогіаГопе Україна. Про що буде додаткова комунікація.
Клієнтам Київобленерго доступне також онлайн обслуговування. Вже з листопада 2019 року вони можуть в онлайн замовити перевірку, параметризацію чи ремонт лічильників і мають можливість обирати день візиту енергетика. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області. У листопаді також запущено сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж Київобленерго через систему онлайн на сайті компанії. Скористатися послугою можуть усі клієнти Київської області, а автоматично визначити тип приєднання та отримати відповідь в режимі онлайн можуть клієнти Києво-Святошинського, Ірпінського, Бориспільського та Вишгородського районних підрозділів. До 2021 року такий шанс матимуть усі районні підрозділи області.