ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНДЕЛІКА" 05477043 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 07414, Київська обл., Броварський р-н, село Рожівка, ВУЛ. СЛАВИ, будинок 22 Тел: (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. АТ «ІНДЕЛІКА» існуюче підприємство із закінченим виробничим циклом, призначений для вирощування відгодівлі та забою індиків до 325 тис. голів/рік (54167 голів одночасного утримання). Територія сформована чотирма проммайданчиками (№№1-4): № 1 призначений для утримання та вирощування індиків віком з 5 тижнів у пташниках №№ 1-12, 12а; проммайданчик № 2 призначений для утримання і вирощування молодняку індиків у трьох пташниках для молодняку №№ 15, 16, 17 та цехом по виготовленню комбікормів для власних потреб, потужністю (5 т/год); проммайданчик проммайданчик № 3 призначений для забою птиці, тут розташовані забійний цех потужністю (300 гол/год, до 30 т/добу), з відділенням напівфабрикатів 15 т/зміну, та ковбасний цех з виробництва ковбасних виробів 1 т/зміну; на проммайданчику № 4 розміщуються власні очисні споруди, потужністю 300 м3/добу, у складі яких є поля фільтрації.
Телефон: +38 (044)2772344. Технічна альтернатива
1. Технічною альтернативою 1 передбачено для опалення пташника №15 використовувати газовий котел. Технічна альтернатива
2. В якості технічної альтернативи 2 для опалення пташника №15 передбачено котел на твердому паливі (деревні пелети).
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Київська обл. Броварський р-н Рожівка вул. Слави 22
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Калинівська ОТГ, Великодимерська селищна ТГ, Зазимська сільська ТГ (Броварський район) Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Київська обл., Броварський р-н, Рожівка, вул. Слави 22. вул. Слави 22, с.Рожівка, Броварського р-ну, Київської обл. Земельні ділянки загальною площею – 23.5259 га (з кадастровими номерами: 3221287001:01:032:0054 – 6.6701 га, 3221287001:01:012:0001 - 11.4288 га 3221287001:01:016:0001 – 1.8972 га, 3221287001:01:017:0001 - 2.8278 га, 3221287001:01:042:03551 – 0.3682 га, 3221287001:01:031:0121 – 0.3338 га, цільове призначення земельних ділянок – 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва).
Ділянки знаходяться у приватній власності АТ «ІНДЕЛІКА». Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Київська обл., Броварський р-н, Рожівка, вул. Слави 22. Не розглядається, оскільки земельна ділянка використовується підприємством на правах власності (земельні ділянки загальною площею – 23.5259 га (з кадастровими номерами: 3221287001:01:032:0054 – 6.6701 га, 3221287001:01:012:0001 - 11.4288 га 3221287001:01:016:0001 – 1.8972 га, 3221287001:01:017:0001 - 2.8278 га, 3221287001:01:042:03551 – 0.3682 га, 3221287001:01:031:0121 – 0.3338 га, цільове призначення земельних ділянок – 01.01 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва)).
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Планована діяльність має позитивний соціально-економічний вплив, що полягає у забезпечення населення якісним м'ясом і м'ясними напівфабрикатами, та поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
АТ «ІНДЕЛІКА» існуюче підприємство, що займається вирощуванням, відгодівлею та забоєм індиків, виготовленням м’ясної продукції. Потужність підприємства по утриманню та забою індиків складає до 325 тис. голів/рік (54167 голів одночасного утримання). Основна продукція – індиче м'ясо та м'ясні напівфабрикати у кількості 20 т/добу, 3500 т/рік. Територія АТ «ІНДЕЛІКА» сформована чотирма проммайданчиками: - проммайданчик № 1 призначений для утримання та вирощування індиків віком з 5 тижнів.
На 5-му тижні розділені індики та індички, що були транспортовані на відгодівлю до проммайданчику № 1, розміщуються у пташниках №№ 1-12, 12а до віку 13 тижнів – індички та до 20 тижнів – індики. На забій птицю з проммайданчик № 1 транспортують до майданчика № 3 в останні 7 тижнів відгодівлі. - проммайданчик № 2 призначений для утримання і вирощування молодняку індиків. У віці однієї доби молодняк індиків доставляється на майданчик спецавтотранспортом і розміщується у пташниках. З 1-го по 4-ий тиждень утримання індиків та індичок спільне у 3-х пташниках для молодняку №№ 15, 16, 17 на проммайданчику №2. На 5-му тижні здійснюється розділення молодняку на групи та подальше транспортування на відгодівлю до проммайданчика № 1. На проммайданчику № 2 також діє цех по виготовленню комбікормів для власних потреб (5 т/год, 40 т/добу, 12000 т/рік). - проммайданчик № 3 призначений для забою птиці.
Тут розташовані забійний та ковбасний цехи. - на проммайданчику №4 розміщуються власні очисні споруди. Для попередньої очистки концентрованих стічних вод у забійному та ковбасному цехах передбачені споруди попередньої очистки, де виловлюються крупні рештки, пух, перо, завислі речовини та жир. На території (другого та першого) проммайданчика розташовані каналізаційно-насосні станції (КНС1 таКНС2), від яких попередньо очищенні стічні води змішуються зі слабо концентрованими іншими стоками й по мережі напірної каналізації транспортуються на власні очисні споруди, де проходить їх багатоступенева очистка з повною біологічною очисткою. Пропускна спроможність власних очисних споруд складає 300 м3/добу. Скид очищених стічних вод відбувається на власні поля фільтрації, що знаходяться за межами с. Рожівка, відповідно до дозволу на спеціальне водокористування за № 227/КВ/49д-24 від 20.06.2024, виданого Державним агентством водних ресурсів України, терміном дії до 20.06.2029.
Технологія утримання індиків у пташниках передбачається на глибокій підстилці, в якості якої використовується подрібнена солома, дерев'яна тирса та інші матеріали. Прибирання посліду з підстилкою проводиться після закінчення терміну утримання та звільнення пташників. Підстилковий матеріал настилають на підлогу в пташниках перед кожним заселенням індиків на відгодівлю. Використана підстилка з послідом вивозиться на власне послідосховище для компостування, яке знаходиться за межами с. Рожівка. Пташники проммайданчика №1 обладнані сучасним технологічним обладнанням фірми «Big Dutchman» (Німеччина). Пташники проммайданчика №2 обладнані сучасним технологічним обладнанням фірми «Roxell» у складі яких системи для: утримання птиці;
сухого годування; подачі води та напування птиці; вентиляції; опалення. Годування птиці здійснюється сухими повнораціонними комбікормами, які виготовляються у власному комбікормовому цеху. Зберігання готового комбікорму здійснюється у закритому бункері на складі готової продукції, у закритий бункер кожного пташника комбікорми завантажуються із спецавтотранспорту за допомогою закритого шнека. Проммайданчик № 3 призначений для забою птиці. Тут розташовані забійний та ковбасний цехи. Після останніх семи тижнів відгодівлі птицю з проммайданчика № 1 транспортують на забій до забійного цеху, який складається з дільниць: забою, знекровлення та теплової обробки тушок; патрання тушок; охолодження тушок; пакування тушок; відділення виготовлення напівфабрикатів; дільниці збору технічних відходів. В ковбасному цеху знаходяться відділення добового запасу напівфабрикатів, дільниця жиловки та нарізки м'яса, відділення виробництва ковбас, дільниця підготовки спецій, відділення мийки та дезінфекції інвентарю. Для опалення пташників в холодний період року використовується теплогенератори на твердому паливі або газові повітронагрівачі. Додатково для опалення пташника №15 передбачено газовий котел (технічна альтернатива 1) або котел на твердому паливі (деревні пелети) (технічна альтернатива 2). Для аварійного електрозабезпечення передбачено дизель-генераторну установку. Джерелом водопостачання є власні чотири артезіанські свердловини: № 2 (1260), дебітом 12 м3/год; № 3 (1256), дебітом 12 м3/год; № 4 (2042), дебітом 20 м3/год, № 5, дебітом 15 м3/год. Відповідно до дозволу на спеціальне водокористування за № 227/КВ/49д-24 від 20.06.2024, виданого Державним агентством водних ресурсів України (терміном дії до 20.06.2029): здійснюється забір води у об’ємі 299,388 м3/добу (107,883 тис. м3/рік), у т.ч.: на питні і санітарно-гігієнічні потреби – 5,979 тис. м3/рік; на виробничі потреби – 101,904 тис. м3/рік; скид зворотних (стічних) вод на поля фільтрації здійснюється в об’ємі 246,208 м3/добу (88,666 тис. м3/рік). Загальна площа земельних ділянок складає – 23.5259 га. Планована діяльність, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля: ст. 3, ч. 3: п. 2 «потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше)»; п.8 «бійні продуктивністю понад 10 тон на добу». 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404). щодо технічної альтернативи
2. Аналогічно до планованої діяльності за альтернативою 1, за виключенням встановлення нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел» для спалювання твердого палива. щодо територіальної альтернативи 1. Не розглядається. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів будівельного транспорту та під час проведення монтажних робіт; при експлуатації – викиди від процесу утримання птиці, дезінфекції приміщень; роботи котлів, дизель-генераторів; робота комбікормового цеху, газового котла та ін. Водне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – не прогнозується; при експлуатації – не прогнозується, планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації транспортних засобів, складських приміщень, іншого обладнання. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки передбачене тверде покриття місць потенційно можливого забруднення. Відкритий вигул птиці не передбачено. На території птахоферми передбачене обладнання спеціально відведених місць для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення монтажних робіт; при експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене роботою вентиляційних систем, дизель-генераторів тощо. Соціальне середовище: при будівництві – в межах нормативних значень; при експлуатації – в межах нормативних значень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативою 1, окрім викидів від спалювання твердого палива (петети деревини). щодо територіальної альтернативи
1. Передбачені санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем;
насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше;
зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель;
потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше);
великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації , 01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2А, dep_eco@koda.gov.ua, (044) 279-01-58; (044) 234-96-15, тимчасово виконуючий обов’язки директора департаменту – Морозов Володимир Леонідович. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}