Зустріч з експертами U-LEAD

02.07.2018
02:21

У Великодимерській ОТГ 02 липня 2018 року відбулась робоча зустріч спеціалістів U-LEAD з керівництвом та спеціалістами виконавчого комітету – виконавчого органу Великодимерської селищної ради. На порядку денному було обговорення питання створення центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) у громаді.

Великодимерська ОТГ стала одним із 150 кандидатів за результатами відбору за Програмою “U-LEAD з Європою”, Фаза впровадження, в частині створення або модернізації центрів надання адміністративних послуг.

У ході зустрічі спеціалістами Програми були обстежені умови для створення ЦНАПу, наявність кадрового та матеріального забезпечення, а також обговорені найбільш прийнятні для громади форми організації роботи Центру.

Спеціалісти відповіли на питання працівників виконавчого комітету, в.о. старост населених пунктів, а також надали практичні поради щодо подальшої роботи над створенням ЦНАП.

Поділитися:

Актуальні новини
16.12.2025 10:41
📢Важливе повідомлення для мешканців Великодимерської громади від Представництва ХАЛО Траст в Україні
Шановна Громадо! Команди розмінування ХАЛО відправляються на зимовий простій. Тривалість простою (грудень 2025 – лютий 2026). На час нашої відсутності розмінування на ділянках тимчасово…
16.12.2025 09:13
ПРОФІЛАКТИКА МАЛЯРІЇ: ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ТИХ, ХТО ВІД’ЇЖДЖАЄ ЗА КОРДОН
В грудні місяці в м. Бровари зареєстровано завізний випадок тропічної малярії викликаний Plasmodium falciparum. Інфікування відбулося в листопаді місяці під час відпочинку в Об’єднаній Республіці…
15.12.2025 15:07
Польовий етап обстеження МІКС: що важливо знати територіальним громадам
Дата і час: 16 грудня 2025 р., 14:00–15:00 Формат: онлайн, платформа ZOOM Посилання для підключення: https://us02web.zoom.us/j/81357986226?pwd=RBuT3OidAQtRNLE3ZWeiFKndPjCakN.1 …
15.12.2025 10:08
Відключення електроенергії 16.12.2025-19.12.2025
З метою підвищення надійності електропостачання та попередження аварій в електричних мережах, ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» буде проводити профілактичні роботи у межах…