Станом на 1 квітня 2023 року в Київській області функціонують 196 точок доступу громадян до адміністративних послуг. А саме: 64 ЦНАПи, 1 територіальний підрозділ та 131 віддалене робоче місце ЦНАП. Про це повідомили в Департаменті економіки Київської ОВА.
Центри надання адміністративних послуг надають до 548 видів адміністративних послуг. Усього протягом І кварталу 2023 року вони надали близько 231 тисячі таких послуг. Найбільш популярними послугами були:
- реєстрація місця проживання – надано понад 81 тисячу;
- державна реєстрація нерухомого майна – понад 36 тисяч;
- соціального характеру, серед яких послуги для ВПО – понад 34 тисячі.
У 50 ЦНАПах можна отримати комплексну послугу для батьків новонароджених – єМалятко.
Також ЦНАПи поступово запроваджують послуги, надання яких потребує спеціального обладнання. У 23 ЦНАПах Київщини є можливість оформити паспорт громадянина України у формі ID-картки та закордонний паспорт, у 5 ЦНАПах – зареєструвати/перереєструвати транспортний засіб, отримати/обміняти посвідчення водія.
Центри надання адміністративних послуг працюють над покращенням сервісу та якості надання послуг, налагоджують співпрацю з партнерами, впроваджують різноманітні сервіси. Протягом І кварталу у приміщеннях 5 центрів відкрились виїзні відділення Приватбанку, у 9 ЦНАПах забезпечено організацію надання нотаріусами послуги «Безоплатна консультація нотаріуса».
15 березня в Бородянській громаді відкрили нове сучасне приміщення ЦНАПу замість зруйнованого окупантами в перші дні вторгнення. Модульну конструкцію центру отримали за сприяння Програми розвитку ООН в Україні в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.