Є вакансія

23.05.2023
12:36

Управління будівництва, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Великодимерськоі селищної ради в пошуках інженера з кошторисної роботи.

Вимоги :

вища будівельна освіта, знання діючих нормативних актів, коефіцієнтів технологій виконання робіт в будівництві ( ДБН та інше) ,

знання АВК-5,

володіння пакетом офісних програм Microsoft Office, -

відповідальне ставлення до роботи, охайність, комунікабельність , вихованість.

Обов’язки : перевірка кошторисної документації та актів виконаних робіт підрядних організацій

Звертатися: Управління будівництва, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Великодимерськоі селищної, смт Велика Димерка, вул. Бобрицька, 1.

Тел (093) 8007341

Поділитися:

Актуальні новини
03.07.2025 15:10
Великий крок до екосвідомості: представники Великодимерської селищної ради взяли участь у навчальному турі з управління біовідходами
З 23 по 26 червня 2025 року працівники Великодимерської селищної ради взяли участь у навчальному турі «Кращі практики управління біовідходами», організованому Zero Waste Alliance Ukraine (ZWAU)…
02.07.2025 16:22
Подяки призерам та наставникам урочисто вручив виконуючий обов’язки голови Броварської районної державної адміністрації Юрій Оніщенко
У Великодимерській громаді відзначили учнів-призерів обласного етапу всеукраїнських змагань "Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги", а також вчителів фізичної культури, членів журі та…
02.07.2025 12:47
Вводяться сезонні обмеження руху для великовагового транспорту за умови підвищення температури понад 28° С
У зв’язку з підвищенням температури повітря вводяться тимчасові обмеження руху для великовагового транспорту вагою понад 24 т і навантаженням на вісь понад 7 т. Для збереження дорожнього…
01.07.2025 13:22
Успішна електронна петиція: зібрано необхідну кількість голосів підтримки
Електронна петиція, подана Богданович Надією Вікторівною 27 червня 2025 року, успішно набрала необхідну кількість голосів на підтримку в установлені строки. Тема петиції: "Щодо необхідності…