Новий сервіс призначення пенсії в «в один дотик» – є першим етапом впровадження системи електронних послуг «Е-пенсія». Українцям більше не потрібно самостійно збирати документи. Якщо раніше для того, щоб оформити пенсію, треба було сходити у сервісний центр пенсійного фонду не один раз, то зараз можна прийти лише раз, щоб забрати готове пенсійне посвідчення. Заяву ж на оформлення пенсії можна подати через вебпортал електронних послуг Фонду та підвантажити до неї усі необхідні документи. Але для того, щоб оформити пенсію онлайн, потрібно мати ЕЦП (електронний цифровий підпис) — саме такий спосіб ідентифікації передбачив Пенсійний фонд.
Як скористатися сервісом «Е-пенсія»:
авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису;
у розділі особистого кабінету «Заява на призначення пенсії» завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;
підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми «Звернення»;
додавати документи (у разі потреби) можна протягом трьох місяців.
Користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.
«Наступний етап впровадження системи «Е-пенсія» – створення мобільного додатку, що дозволить отримати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфон, планшет)».
За матеріалами Управління обслуговування громадян Головного Пенсійного фонду у Київській області