Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

____________________________________
дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

 засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

_____________20204245708____________________
реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

 засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИС УКРАЇНА ЛІМІТЕД»

Код ЄДРПОУ – 21651322

 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або у разі відсутності ідентифікаційного коду зазначаються паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий) фізичної особи – підприємця)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

Місцезнаходження юридичної особи: 07442, Київська обл., Броварський район, смт Велика Димерка, 51-км Санкт-Петербурзького шосе

Контактний  номер телефону: (044) 490-07-07; E-mail: Valentyna.Kononenko@cchellenic.com

 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи — підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 Планована діяльність полягає у будівництві лінії розливу РЕТ-8, модернізації лінії РЕТ-6, встановлення лінії CAN-2, будівництві лінії АПЕТ-2, модернізації системи вентиляції на ділянці РЕТ (Хаски), розширенні існуючого складу зберігання продукції  із обладнанням ділянки для заряджання акумуляторних батарей для навантажувачів/штабелерів, будівництві складу-навісу для зберігання газових балонів, будівництві двох свердловин для водопостачання; тампонажі свердловин №4 та №1.

Виробнича лінія по розливу та упаковці РЕТ-8 призначена для розливу безалкогольних напоїв марок «Кока-Кола»; «Фанта»; «Швепс»; «Бонаква»; «Спрайт» та інших в ПЕТ-пляшки ємністю 0,5 і 1,5 л. Потужність виробничої лінії розливу РЕТ-8 складає 36 тис. пляшок на годину ємністю 1,5 л або 48 тис. пляшок на годину ємністю 0,5 л. Обладнання виробничої лінії розливу РЕТ-8 по розливу безалкогольних напоїв в ПЕТ-пляшки 0,5 і 1,5 літра встановлюється замість лінії розливу РЕТ-2.

Виробнича лінія по розливу та упаковці РЕТ-6 призначена для розливу безалкогольних напоїв марок «Кока-Кола»; «Фанта»; «Швепс»; «Бонаква»; «Спрайт» та інших в ПЕТ-пляшки ємністю 1,0 л і 2,0 л. Потужність виробничої лінії по розливу складає 36 тис. пляшок на годину ємністю 1,0 л або 20 тис. пляшок на годину ємністю 2,0 л. Обладнання виробничої лінії по розливу безалкогольних напоїв в ПЕТ-пляшки 1,0 і 2,0 літра встановлюється на існуючу лінію розливу РЕТ-6.

Виробнича лінія по розливу та упаковці CAN-2 призначена для розливу безалкогольних напоїв марок «Кока-Кола»; «Фанта»; «Швепс»; «Бонаква»; «Спрайт» та інших в алюмінієві банки ємністю 0,25, 0,33 та 0,5 л. Потужність виробничої лінії по розливу складає 90 тис. банок на годину ємністю 0,25 л та 0,33 л, а також 60 тис. банок на годину ємністю 0,5 л. Обладнання виробничої лінії по розливу безалкогольних напоїв в алюмінієву банку 0,25, 0,33 і 0,5 літра встановлюється додатково.

Виробнича лінія по розливу та упаковці АРЕТ-2 призначена для розливу безалкогольних напоїв марок «Ф’юзті» та інших в ПЕТ-пляшки ємністю 0,5, 1,0 і 1,5 л. Потужність виробничої лінії по розливу складає 36 тис. пляшок на годину ємністю 0,5 л або 27 тис. пляшок на годину ємністю 1,0 л, а також 18 тис. пляшок на годину ємністю 1,5 л. Обладнання виробничої лінії АРЕТ-2 по розливу безалкогольних напоїв в ПЕТ-пляшки 0,5, 1,0 і 1,5 літра встановлюється додатково до лінії  розливу APET.

Для виготовлення ПЕТ пляшок використовується видувний агрегат, де після нагріву, з преформ пляшок (ПЕТ заготовки) за допомогою стисненого повітря видуваються пляшки ємністю відповідно до обладнання лінії. Для охолодження пресформ використовується чілер (охолоджувач), з наступними параметрами: номінальна потужність Freecooling – до 60,9 кВт та звуковим тиском до 69 дБ.

Склад зберігання готової продукції передбачає розширення ділянки та збільшення її площі на 13000 м2. Планується обладнання ділянки для зарядження акумуляторних батарей.

Ліквідаційний санітарно-технічний тампонаж двох свердловин. На заміну ліквідованих артезіанських свердловин передбачається перебурювання водозабірної свердловини для експлуатації юрського водоносного горизонту з проектним дебітом свердловини 50 м3/год та перебурювання водозабірної свердловини для експлуатації сеноманського водоносного комплексу відкладів верхньої крейди та юри з проектним дебітом свердловини 40 м3/год.

Технічна альтернатива 1

Планована діяльність полягає у будівництві лінії розливу РЕТ-8, модернізації лінії РЕТ-6, встановлення лінії CAN-2, будівництві лінії АПЕТ-2, модернізації системи вентиляції на ділянці РЕТ (Хаски), розширенні існуючого складу зберігання продукції  із обладнанням ділянки для заряджання акумуляторних батарей для навантажувачів/штабелерів, будівництві складу-навісу для зберігання газових балонів, будівництві двох свердловин для водопостачання; тампонажі свердловин №4 та №1.

Для виготовлення ПЕТ пляшок використовується видувний агрегат, де після нагріву, з преформ пляшок (ПЕТ заготовки) за допомогою стисненого повітря видуваються пляшки ємністю відповідно до обладнання лінії. Для охолодження пресформ використовується чілер (охолоджувач)), з наступними параметрами: номінальна потужність Freecooling – 166,0 кВт та звуковим тиском 77 дБ.

 

Технічна альтернатива 2

Не розглядається.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи

Місце провадження планованої діяльності: Київська область, Броварський район, смт. Велика Димерка, 51 км Санкт-Петербурзького шосе.

Планована діяльність передбачається в межах існуючої території підприємства. Додаткового відведення земельної ділянки під об’єкт будівництва не передбачається.

 

Територіальна альтернатива 1. Територіальна альтернатива 2.

Територіальна альтернатива не розглядається (планована діяльність передбачається в межах існуючої території підприємства).

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає виключені ризиків виникнення аварійних ситуацій, що ведуть до зупинки основного виробництва на тривалий час; створенню нових робочих місць; отриманню додаткового прибутку; збільшенню надходжень до бюджету.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Преформи пляшок (ПЕТ заготовки) поступають на лінію по заводському конвеєру та накопичуються в спеціальному бункері, звідки поступають в тунельну піч видувної машини. Після нагріву заготовки подаються на видувний агрегат, де в спеціальних формах за допомогою стисненого повітря видуваються в пляшки, відповідно до обладнання лінії, описаного вище. Для охолодження пресформ біля видувної машини встановлюється чілер (охолоджувач).

По спеціальній транспортній системі після охолодження пляшки поступають на розливно-закупорювальну машину.

Напої для розливу приготовляються у змішуючій машині (міксері) куди від заводських трубопроводів поступають складові частини напоїв (підготовлена вода, сироп, охолоджена вода, вуглекислий газ, азот). Підготовлені напої по продуктовому трубопроводу подаються на розливно-закупорювальну машину безалкогольних напоїв.

В карусельній розливно-закупорювальній машині пляшки продуваються стисненим повітрям/вуглекислим газом, наповнюються безалкогольним напоєм, закупорюються та поступають на транспортну систему для подальшої її обробки.

Пляшки після закупорювання за допомогою транспортера подаються на етикетирувальну машину карусельного типу, де проходить процес нанесення кругової етикетки відповідного зразка, звідки за допомогою транспортера укупорені пляшки з етикеткою відводяться для накопичення та подальшої обробки.

Після проходження накопичувального транспортеру готова продукція формується в групи пакування та поступають на термопакувальні машини, що формують термоупаковки різної кількості, залежно від налаштувань та виробничого завдання та формату – (2х2); (3х2), (4х3), (6х4).

Пакети палет подаються автонавантажувачем і палетним конвеєром із складу готової продукції та упаковки в магазин (накопичувач) палет. Система транспортування подає палети на роботизований палетайзер.

Сформована палета по рольгангу поступає на обмотувальник палет в стретч поліетиленову плівку, після упаковки палета з готовою продукцією через рольганги та поворотний круг поступає на етикетувальник палет та палетним конвеєром  поступає на рольганг розміщений в буферній зоні складів, і автонавантажувачем відправляється на складування в логістичний склад.

Режим роботи виробничої лінії розливу безалкогольних напоїв – чотирьохзмінний, тривалість зміни  12 годин при 40-годинному робочому тижні.

Пусті банки поступають зі складу зберігання тари безпосередньо на машину-депалетайзер, на якому проходить процес розтарювання палети з пустими банками, а далі накопичувальним транспотрером банка подається на сортувальний пристрій перевірки якості пустої банки. Після проведення якісної перевірки банка потрапляє на рінзер-омивач для проходження санітарної обробки.

По спеціальній транспортній системі після санітарної обробки банки  поступають на розливно-закупорювальну машину.

Напої для розливу приготовляються у змішуючій машині (міксері) куди від заводських трубопроводів поступають складові частини напоїв (підготовлена вода, сироп, охолоджуюча вода, вуглекислий газ, азот). Підготовлені напої по продуктовому трубопроводу подаються на розливно-закупорювальну машину безалкогольних напоїв.

В карусельній розливно-закупорювальній машині банки продуваються стисненим повітрям\вуглекислим газом, наповнюються безалкогольним напоєм, закупорюються та поступають на транспортну систему для подальшої її обробки.

Після проходження накоричувального транспортеру готова продукція формується в групи пакування та поступають на термопакувальну машини, що формує термоупаковки різної кількості, в залежності від налаштувань та виробничого завдання та формату – (2х2); (3х2), (4х3), (6х4).

Пакети палет подаються автонавантажувачем і палетним конвеєром із складу готової продукції та упаковки в магазин (накопичувач) палет та системою транспортування подаються на роботизований палетайзер.

Сформована палета по рольгангу поступає на обмотувальник палет в стретч поліетиленову плівку, після упаковки палета з готовою продукцією через рольганги та поворотний круг поступає на етикетувальник палет та палетним конвеєром  поступає на рольганг розміщений в буферній зоні складів, і автонавантажувачем відправляється на складування в логістичний склад.

Режим роботи виробничої лінії розливу безалкогольних напоїв – чотирьохзмінний, тривалість зміни  12 годин при 40-годинному робочому тижні.

В компанії також планується здійснення розширення діючого складу зберігання продукції. Загальну площу діючого складу передбачається збільшити на  13000 м2. Зі збільшенням обсягів виробництва, збільшиться кількість навантажувачів, які  застосовуються  та транспортування та здійснення вантажно-розвантажувальних робіт. Планується обладнання кімнати для заряджання батарей навантажувачів, яка буде  обладнана витяжкою.

Для водопостачання проектом передбачається будівництво двох свердловин.

Свердловина № 4-П обладнана для експлуатації водоносного горизонту у відкладах орельської світи байоського ярусу середньої юри. Свердловина 4-П облаштовується в першому поясі ЗСО свердловини №4, що підлягає ліквідаційному санітано-технічному тампонажу. Розмір огорожі ЗСО становить 60х52 м. Глибина проектної свердловини складає 385,0 м.

Свердловина № 1-П обладнана для експлуатації водоносного горизонту у відкладах водоносний комплекс у відкладах іваницької світи середньої і верхньої юри та загорівської, журавинської, буромської свит нижньої і верхньої крейди. Свердловина 1-П облаштовується в першому поясі ЗСО свердловини №1, що підлягає ліквідаційному санітано-технічному тампонажу. Розмір огорожі ЗСО становить 65х53м. Глибина проектної свердловини складає 230,0 м.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

– по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;

– в частині поводження з відходами, що утворюються на проектованому виробництві, передбачає максимально можливе використання відходів повторно у виробництві, утилізацію на спеціалізованих підприємствах, що мають відповідну ліцензію розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом»

– по ґрунту, поверхневих та підземних водах: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод;

– по акустичному впливу: в межах допустимих рівнів шумового навантаження;

– дотримання меж землевідведення;

– дотримання санітарно-захисних зон;

– дотримання правил пожежної безпеки.

 

Щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження альтернативи 1 такі ж самі, як для прийнятого варіанту впровадження планованої діяльності.

 

Щодо технічної альтернативи 2

Не розглядаються.

 

Територіальна альтернатива 1. Територіальна альтернатива 2.

Територіальна альтернатива не розглядається (планована діяльність передбачається в межах існуючої території підприємства).

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

На підставі інженерно-геологічних, топо-геодезичних вишукувань та інструментального обстеження об’єктів  будуть впроваджуватися  заходи, що забезпечують зменшення впливу на довкілля.

Щодо технічної альтернативи 1:

Така ж сама, як для прийнятого варіанту впровадження планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2:

Технічна альтернатива не розглядається.

Щодо територіальних альтернатив 1,2

Не розглядаються (об’єкт знаходиться на території вже існуючого підприємства).

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатиметься для наступних компонентів:

  • клімат і мікроклімат;
  • повітряне середовище;
  • водне середовище;
  • геологічне середовище;
  • земельні ресурси;
  • рослинний та тваринний світ;
  • під час підготовчих, будівельних і монтажних робіт будуть утворюватися відходи, які будуть максимально залучатись до технологічних процесів на підприємстві, передаватись стороннім організаціям згідно укладених угод, розміщуватись в навколишньому середовищі екологічно безпечним способом.

Щодо технічної альтернативи 1:

Така ж сама, як для прийнятого варіанту впровадження планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2:

Технічна альтернатива не розглядається.

Щодо територіальної альтернативи 1. Щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядаються, планована діяльність знаходиться на території вже існуючого підприємства.

 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно пунктів 3 та 14 частини 3 статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Відповідно до ст. 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” та Додатку 4 до «Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. №1026.

До звіту з оцінки впливу на довкілля будуть включені з достатньою деталізацією наступні планові показники:

  • опис місця провадження планованої діяльності та цілі планованої діяльності, опис основних характеристик планованої діяльності;
  • опис поточного стану довкілля та факторів довкілля;
  • оцінка впливу планованої діяльності на довкілля;
  • опис передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на довкілля, у тому числі (за можливості) компенсаційних заходів;
  • зауваження та пропозиції які надійдуть в результаті громадських обговорень.

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати вплив на довкілля і підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля — це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

 

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України,

 (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

спеціальний дозвіл на користування надрами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

Державною службою геології та надр України

 (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

та

дозвіл на викиди забруднюючих речовин

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації

 (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерства енергетики та захисту довкілля України, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, Відділ оцінки впливу на довкілля: gladun@menr.gov.ua, +38 (044) 206-31-40, +38 (044) 206-20-89, +38 (044) 206-31-07, контактна особа – головний спеціаліст відділу оцінки впливу на довкілля – Гладун Євгеній Євгенійович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)


Великодимерська селищна рада
Великодимерська селищна рада